آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
سودایران»ارتباط»همراه اول»نمایندگی رسمی همراه اول در اهواز
نمایندگی رسمی همراه اول در اهواز-pic1

نمایندگی رسمی همراه اول در اهواز

فروش ویژه گوشی‌های هوشمند توسط همراه‌اول
این اپراتور برای اولین بار در ایران و به منظور تکریم و افزایش رضایت مشترکان و هم‌راستا با اپراتورهای معتبر جهانی، اقدام به عرضه گوشی هوشمند به همراه میزان مشخصی اعتبار ماهانه به مدت یک‌سال (شامل مکالمه، دیتا و پیامک) به صورت اقساطی کرده است.

همراه اول اعلام‌کرد: در راستای این طرح، مشترکان دائمی همراه اول براساس ارزش سیم‌کارتشان تخصیص اعتبار شده و می‌توانند با خرید یکی از بسته‌های در نظر گرفته شده که ترکیبی از «مکالمه، پیامک، اینترنت همراه» و یک مدل گوشی هوشمند شیاومی است؛ بدون نیاز به ضامن، اقدام به خرید اقساطی کرده و هزینه آن را طی یک‌سال پرداخت کنند. جهت خرید، مشترکان باید از طریق «مراجعه به فروشگاه‌های همراه» و یا «ارسال عدد 22 به سرشماره 8018» اقدام کنند.

بنابر اعلام این اپراتور، تمامی مشترکان همراه اول می‌توانند برای خرید نقدی گوشی که به همراه یک عدد کارت اینترنت هدیه شش ماهه و سیم‌کارت اعتباری رایگان عرضه می‌شود به فروشگاه‌های همراه اول مراجعه و یا عدد 22 را به سرشماره 8018 ارسال کنند.

برند بین‌المللی شیاومی که در سال 2010 تأسیس شده، حدود 45 میلیارد دلار ارزش داشته و با شعار «متفاوت بودن گران نیست» با غول‌های تولید گوشی تلفن همراه رقابت می‌کند. هم‌اکنون این برند از نظر فروش گوشی‌های هوشمند در رتبه چهارم شرکت‌های تولید کننده گوشی در دنیا قرار دارد.

علاقه‌مندان به این طرح می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پرتال همراه اول مراجعه کنند.


ادس دفتر پیشخوان دولت ابوذر : اهواز-خیابان کارون - حصیراباد - کوچه پنجم شماره 64 تلفن : 06132244200 - تلفن همراه 09369998589


آگهی دهنده: دفتر پیشخوان حصیرآباد
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان خوزستان - اهواز - همراه اول در اهواز
به روز شده در:۱۳۹۵/۴/۱۸
بازدید: 1380 بار
ایمیل: